Reacties

Naam Reactie Datum
Bernard Indrukwekkend, als die tempel echt voor je staat! 29 jul. '11
mo e Hilde, Jan, Kobe, Willem en Anton bedankt dat ik zelfs… 25 jul. '11
christine de corte zo jammer voor jullie dat de reis ten einde loopt,… 25 jul. '11
Catherine Bedankt en veilige terugreis !! 24 jul. '11
Ingrid Hallo Na 4 dagen terug van weggeweest had ik wel even… 24 jul. '11
mo e Wij hebben volop genoten van jullie prachtige foto's.… 24 jul. '11
Catherine Jan, ik moet de manier waarop je het ontbreken van… 23 jul. '11
mo e Jan ik bewonder je dat je naast al dat papierwerk… 22 jul. '11
christine de corte ik kijk altijd met spanning uit naar jullie boeiende… 22 jul. '11
Walter en Jeanine Jullie zijn waarschijnlijk bijna aan het einde van… 22 jul. '11
Nonkel Gino en tante Anne Hallo daar, Bedankt voor de reiswensen, ook aan Jullie… 22 jul. '11
mo e OMA en OPA. Samen hebben we foto's bekeken en… 21 jul. '11
Ann Jullie reis ziet er echt sjiek en goed gevuld uit.… 21 jul. '11
mo e Wat een wondere wereld. De mensen zijn gelukkig met… 20 jul. '11
mo e Geniet samen met TRi van de laatste dagen van Vietnam.… 20 jul. '11
christine de corte prachtig verhaal alweer, ik beleef het allemaal terug… 18 jul. '11
mo e Leven jullie in een sprookjesland: crazy houses, kabelbaan,… 17 jul. '11
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Anton ... ik heb het toch nergens gelezen... heb je… 17 jul. '11
mo e Zitten jullie in een sprookjesland: crazy houses,… 17 jul. '11
Jean-Marie Wylin Op je eerstvolgende planningstool zullen de namen… 17 jul. '11
Die van 14 Ben blij dat ik de enige niet ben die niet kan snorkelen,… 17 jul. '11
mo e Een speedboot, strelende kinderen, een lekker potje… 16 jul. '11
Walter en Jeanine Hallo, We geraken niet uitgekeken op jullie mooie… 16 jul. '11
Moe durven wel, maar willen... 15 jul. '11
Fluppe Jullie zitten daar heel goed met af en toe een buitje… 15 jul. '11
mo e Een rustdag is nodig om alles eens op een rijtje te… 14 jul. '11
Ingrid Leute in Belgenland:ok Regen: zeker ok Reisverslag:… 14 jul. '11
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Na gisteren 17 keer voor niets mijn laptop opgestart… 13 jul. '11
Nonkel Gino en tante Anne Hallo Leielanders, Eerst en vooral natte groetjes… 13 jul. '11
Die van 14 allée Willem ; durf je ze niet vastpakkken misschien?… 13 jul. '11
Die van 14 ja idd nog steeds in belgenland en typisch belgenweer… 13 jul. '11
Walter en Jeanine Nog eens alle foto's aandachtig bekeken. Het… 13 jul. '11
Walter en Jeanine Prachtige foto's van een even prachtige reis.… 12 jul. '11
mo e Je reisverhalen zijn zalig om te lezen.Je moet niemand… 12 jul. '11
Ingrid Hallo ik vraag me inderdaad al een tijdje af wie de… 12 jul. '11
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft En dan nu de échte wedstrijd: Waar staat Jan op foto… 11 jul. '11
Nonkel Gino en tante Anne hier is een antwoord vanuit het warme Belgie. Zaterdag… 11 jul. '11
Tante Annie oma & opa laten jullie groeten, ze lezen met veel… 10 jul. '11
Cindy Hallo Leielanders! Jullie doen ons watertanden, ook… 10 jul. '11
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft en wat hebben we geleerd vandaag ? 1. Wevelgemse vissen… 9 jul. '11
Jean-Marie Wylin Van avonturieren gesproken ! 'k begin te watertanden.… 9 jul. '11
Catherine Jan, je hebt een leuke pen !! Je reisverslag is heel… 9 jul. '11
Catherine Dag Jan en Hilde en kids, Fijn jullie te kunnen volgen… 9 jul. '11
Die van 14 allée fijn om zo mee te genieten van jullie avonturen… 9 jul. '11
mo e Ik beleef alles opnieuw en geniet van uit de zetel.… 9 jul. '11
Carla Hoi Jan en familie. Erg leuk om jullie te kunnen volgen.… 9 jul. '11
Ingrid Dat luxeschip zou ik wel zien zitten. Die nachttrein… 8 jul. '11
mo e Laat jullie nu en dan maar eens goed verwennen.Het… 8 jul. '11
De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft Is erg verslavend zo'n reisblog ... nu kan ik… 7 jul. '11
Nonkel Gino en tante Anne Hallo daar, Ik lees dat je met een nachtrein gereden… 6 jul. '11